من از جنس حقیقتم!حق می گویم، حتی اگر به مذاق تو خوش نیاید,حتی اگر تنهاترین تنهای عالم شوم, باز حق میگویم...اگر دهانم را ببندم و هرگز حرف نزنم، بهتر از اینست که دروغ بگویم!با یک دست ماه درخشان و با دست دیگر خورشید سوزان را نگه خواهم داشت و باز هم حق میگویم, حتی اگر شما را حقیقت تند و تلخ باشد!پس یا سکوت میکنم و یا حقیقت میگویم!هرکس که برنمی تابد بهتر است از کنارم دور شود !زیرا که من...از جنس حقیقتم,از جنس ناب خورشید و ماه!اگر چشمانت تاب دیدن ندارد,اگر گوشَت تاب شنیدن ندارد,یا نَمان یا گوش نکن یا نبین!به راحتی رویت را به سویی دیگر کن,چون نمیتوانی مرا مجبور کنی دروغ بگویم!من از جنس حقی زاده ی مهر...
ما را در سایت زاده ی مهر دنبال میکنید
برچسب: حتی,اگر,تنهاترین,حقیقت,گوی,حقیقت,جوی,عالم,شوم, نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 11:28